måndag 7 februari 2011

Vägning

Då har det gått en vecka sedan jag började att skriva på den här bloggen. Det är en vecka sedan jag började ganska oplanerat att försöka göra små förändringar i mitt liv för att lyckas gå ner i vikt. Jag tycker inte att jag ändrat så mycket på maten förutom att jag försöker låta bli sötsakerna men det blev väldigt slarvigt i helgen! Jag tycker inte att jag motionerat jättemycket men lite mer än innan iallafall.
Ja jag tycker faktiskt att jag har gjort ganska små förändringar men trotts dessa små förändringar så har jag gått ner 1,3 kilo...jag är nöjd med första veckans resultat!

För en vecka sedan
31/1 2011

I dag
7/2 2011

När jag väger mig så är det alltid på morgonen efter att jag varit på toaletten och tömt blåsan. Detta gör jag för att få ett så rättvist resultat som möjligt eftersom man pendlar i vikt en del under dagen beroende på hur mycket man ätit och druckit. Jag väger mig dessutom alltid i underkläder då det är så olika hur mycket olika klädesplagg väger.

7 kommentarer:

  1. WOW va duktig du är!! Jag vill oxå gå ner massor nuuuuuu!
    Kram på dej

    SvaraRadera
  2. Första kilot!!! Och det ser du aldrig mer igen!! ?
    Grattis... Promemad imorgon?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni :)
    Och jag vet allt att ni bägge två också är riktigt duktiga!!! Hejja Karro...Hejja Evelina...Hejja mig!!! =)

    Evelina vi får höras i morgon, men det tror jag nog att vi kan få till en ;-)

    Kram på er bägge!

    SvaraRadera
  4. Många bäckar små:)
    jätte bra jobbat!!
    Ha en fin tisdag!

    SvaraRadera
  5. Tack! :-) Jo men det är ju så och innerst inne så vet jag att det bästa är att ta det sakta men säkert för då ökar chansen att resultatet består, men man vill ju gärna ha resultat fort =)
    Tack detsamma!

    SvaraRadera
  6. Superduktig du är Sandra, du kommer fixa det galant, kram

    SvaraRadera