fredag 4 februari 2011

Så blev 4:e dagen

Maten fungerade mycket bättre, förutom frukosten och äggröran som ni kan läsa om här under så blev det även spagetti och köttfärssås på kvällen. Okej från 11.00-18.30 var kanske lite väl många timmar och jag kunde tagit mig lite frukt eller något där emellan men jag var så himla mätt!
Sen ska man ju inte äta efter klockan 18.00 sägs det men jag ville vänta på Tom som jobbat 07.00-18.00 den här veckan så det bryr jag mig inte om :-)

Motionen blev det inget med i går. Jag glömde att cykla på morgonen och under resten av dagen fanns varken tid eller ork, orsaken till det kan ni läsa här.

Sömnen funkade bra för jag somnade så fort jag la mig i soffan strax efter 20.00. Jag vaknade till vid 00.30 för att gå på toaletten, (jag dricker mycket vatten så det blir en del spring på toaletten och särskilt på nätterna av någon anledning?) sen fortsatte jag att sova och sov hela natten....skönt!

5 kommentarer:

  1. Jag behöver oxå sova på nätterna... Är uppe sent o vaknar tidigt, ingen bra komp...
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det konstigt, jag kan vara trött nästan hela dagen för att jag somnat för sent kvällen/natten innan men när barnen väl kommit i säng så är det som att man glömmer det och man blir uppe allt för länge igen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad modig du är som bloggar om vikten....
    Men samtidigt har man ju lite press på sig då, man kan ju inte balla ut hur som helst när folk läser om en :-) Skulle också behöva tänka lite mer på vad och hur jag äter, men har inte kommit dithän än att jag är riktigt motiverad. Lycka till, det är spännande att följa dig...
    Kram moster Camilla

    SvaraRadera
  4. Tack :) Ja jag kände att något måste jag göra så det va bara att ta steget och bestämma sig för att starta bloggen...jag ska bevisa att jag kan! :)
    Fast inte behöver väll du oroa dig för vikten? Fast visst är det bra att tänka på vad man äter och försöka träna lite oavsett kroppsform :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej igen!
    Jag har gått upp GANSKa många kilo de senaste åren... Känner att orken inte är den samma. Även om jag inte uppfattas som kraftig så känner jag skillnad. Det har väl till viss del med åldern att göra också, men som du skriver, så skadar det inte att tänka lite på vad man äter. Och att röra på sig är ju inte heller skadligt för kroppen :-)
    Kram!

    SvaraRadera