måndag 7 februari 2011

Så blev 7:e dagen

Maten blev det inte så bra ordning på den här dagen heller. Är svårt att ha bra rutin på maten när det händer mycket på en dag, det blir att klämma in det när det passar. Men först blev det en lingongrova med ost till frukost och ett glas mjölk till det. Sen blev det potatis, köttbullar och brunsås till lunch...ja och sallad med ja! Efter lunch så serverades kaffe och en bit chokladkaka med grädde till, och först tog jag kakan av bara vanan men sen tänkte jag att en liten kakbit går väll bra??? Jag hade ju redan varit så onyttig dagen innan :(
Senare när jag var på klädparty och det återigen bjöds på fika så var jag duktig och tog bara kaffe trotts att både sockerkakan och den mjuka pepparkakan såg väldigt goda ut! (Där var jag duktig minsann) Till kvällsmat tog jag två majskolvar som jag varit sugen på ett tag, inte så nyttigt heller med tanke på smöret och saltet till.
(Jag ställde mig faktiskt på vågen och trotts en dålig helg så har jag gått ner i vikt)

Motionen blev 20 minuter på crosstrainern som jag nu har fått hem och sedan 10 minuter med sit ups och lite andra övningar. Men shit vad jobbigt det va med crosstrainern, jag trodde jag skulle dö det sista!

Sömnen den sömnen....varför kan jag inte komma i säng i tid??? Uppe allt för länge som vanligt!!!

1 kommentar:

  1. Hej Jessica!
    Du går in på en sida som heter http://susnet.se och registrerar dig där och sen kan du läsa steg för steg hur du ska göra och det bästa av allt är att det är en kostnadsfri tjänst ;-)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera