måndag 14 februari 2011

Förlåt!

Ja förlåt för att jag inte skrivit här på några dagar. Helgerna har en förmåga att försvinna till annat men det är väll så det ska var? :-)
Förra vecka gick inte alls bra, jag tappade lite av motivationen, åt allt för mycket onyttigt och motionerade allt för lite...men nu är det ny vecka och nya tag som gäller.
I går kom motivationen tillbaka, kan vara att jag kände press inför att jag skulle väga mig i dag. Men i vilket fall så blev det 30 minuter på crosstrinern och 30 minuter på motionscyklen + 50 sit ups...jag känner mig helt klart nöjd med det passet!
Jag märkte att crosstrainern varit bra för min kondition och säkert för styrkan i benen för jag orkar så mycket mer både på crosstrinern men framförallt motionscyklen.
Så vad visade vågen i dag på morgonen...ja det få ni se senare när jag lägger in bilden ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar