onsdag 2 februari 2011

Hälsporre?

Jag tänkte ta mig en rejäl runda nu i kväll, en timme tänkte jag att jag skulle vara ute, jag gick upp mot Grönelund men när kom till Odengatan så kände jag att min fot inte ville mer, jag fick så himla ont i höger fot, på samma ställe som man får ont om man har hälsporre, det kändes nästan som kramp men det släppte när jag stannade och började när jag började gå igen...någon som har haft hälsporre som kan tala om ifall de tycker att smärtan känns som kramp. Vet att smärtan kan upplevas olika från person till person men ändå. Jag får se om det går över annars får jag ringa till vårdcentralen nästa vecka. 
Ja iallafall, det blev alltså en kortare runda än vad jag hade tänkt men jag mätte upp min runda på denna sidan och fick reda på att jag iallafall hade gått 2,03 km på mina 20 minuter, är väll helt okej med tanke på att jag gick som fortast upp för backen ;-)

2 kommentarer: