onsdag 5 oktober 2011

Sumba-fun och benhinneinflammation

En liten tanke bara men visst stavas det väll Zumba och inte Sumba?
Jaja i vilket fall så har jag varit på det i kväll, innan jag gick dit så planerade jag att ta fram crosstrienern efteråt, men som jag sa tidigare; det blir aldrig som man planerat. Under Z/Sumbapasset så började jag få ont i vänster smalben och det kändes som att en benhinneinflammation var på gång så när jag kom hem så fick jag ordna inflammationsdämpande tabletter och stretcha mitt stackars ben, jag hoppas att jag slipper benhinneinflammation för det har jag haft förr och det är inget kul.
Jag verkar ha väldigt lätt för att få benhinneinflammation så är det någon som har tips på hur man kan förebygga det så dela gärna med er, kanske ni vet några riktigt bra stretchövningar? :-)
Min träningsmatta åkte iallafall fram så magen fick lite extra träning innan jag hoppade in i duschen.
Nu har jag gjort tre av fyra pass denna veckan, bara powerboxningen på Söndag kvar :-) Ja, jag är faktiskt lite stolt över mig själv men det kan man väll få vara? =)

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar