fredag 28 oktober 2011

Jag har inte gett upp

Men jag har varit väldigt lat den här veckan, jag har inte tränat någonting :-( Men jag har iallafall köpt nya träningsskor och lite träningskläder så dom måste ju invigas snart!
Känner mig allmänt uppsvullen och med tanke på att vi ska på Dia psalma i dag så lär det ju även slinka ner en del öl och dagen efter så måste jag ju ha choklad och mjölk ;-) Blir säkert hämtmat i morgon också, så det blir nog + på vågen på måndag, men skit samma jag får ta nya tag nästa vecka! :)

Ja jag var ju och köpte nya skor och lite kläder. Barnen förde ett väldans liv i affären så Tom fick ta med sig dom ut i bilen så jag fick handla klart i lugn och ro. När jag betalade så frågade hon i kassan om det var mitt flicknamn.
-Nej sa jag det är min mans efternamn.
-Jaha så hon, vad heter din svärfar?
-Anders svarade jag.
-Han lever inte va?
-Nä
-Han och min mamma var nämligen kusiner.
Visst är världen bra liten :-) Okej, vi var ju i Värnamo (som Toms pappa kommer ifrån) men ändå. Var lite kul att komma ut i bilen och säga till Tom att jag hade handlat av hans syssling :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar