måndag 24 oktober 2011

Helgens slarv och dagens vikt

I helgen har det slarvats, i lördags blev det ett antal öl och på söndagen blev det kladdkaka och en massa mjölk! Ja för jag tror att mjölk är mindre bra för vikten men vet inte om detta stämmer? Men innan drack jag otroligt mycket mjölk men nu dricker jag nästan ingen mjölk alls.
I går blev det ingen Free powerbox för jag var allt för trött, ja sanningen är att jag var så trött så jag somnade samma tid som powerboxningen började (19.00) I dag han jag inte heller iväg på någon träning för man var trött och somnade före barnen och jag kan ju inte lämna dom ensamma när dom är vakna, sen hade jag lite annat att göra här hemma med. Men nu måste jag skärpa mig! På onsdag måste jag gå på Zumban och sen måste min CT får jobba lite mer också.

Tänkte att jag ska lägga ut lite bilder på mig själv också, då ser ni ju lite mer vad som händer med min kropp (om nu något händer) Ska leta upp lite bilder från tidigare i år och försöka fixa lite bilder från nu. Är dock svårt att hitta bilder på mig då jag radera dom mesta för att jag hatar det jag ser på bilderna!

Vikten då, förra måndagen vägde jag 76,1 och i dag 75,7. Så jag är inte riktigt nöjd med mig själv men det är bara att ta nya tag.
Blev en väldigt suddig bild men hoppas att ni ser vad det står ändå


1 kommentar: