söndag 16 oktober 2011

Helgen

Då har jag varit på ett pass Free Powerbox och när jag kom hem så blev jag sugen på att köra med crosstrainern men pallade bara 10 minuter och sedan lite extra magträning.
Är ju så underbart skönt att hoppa in i duschen efter ett riktigt svettigt pass. Tyvärr så blir jag så pigg efter att jag tränat så det är alltid svårt att somna på kvällen.

I helgen har jag faktiskt inte ätit något godis eller chips och inte druckit någon CocaCola, tänk att jag inte ens smakade på Toms och barnens fredagsmys. Det var inte så att jag medvetet undvek det men var helt enkelt inte sugen...och det mina vänner är stort för mig!!! :-D
Dock så bakade jag och barnen chokladbollar i går så det fick bli att smaka två när vi bakade, sedan två till kaffet och även två till kaffet i dag :-)
I helgen har jag inte tränat något, ja förutom i dag då, men kroppen behöver ju också få vila :)
I morgon är det måndag vilket betyder att jag ska väga mig och lägga ut en bild på vad vågen visar.

Hoppas att ni alla haft en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar