måndag 26 september 2011

Träning är dyrt när man är nybörjare

Det är ganska dyrt att börja träna :( Jag måste köpa nya träningsskor för mina gamla skor tar livet av mina fötter. Jag skulle även behöva sport-bh och träningskläder och det brukar inte vara billigt med verken träningskläder eller skor och uppe på detta så ska terminsavgiften betalas. Är mycket pengar när man bara har en lön att leva på (min a-kassa har inte kommit igång än) Men det får lösa sig för nu jäklar ska jag fortsätta att träna!

I dag har jag kört två pass, 19-20 så var det Step move och 20-21 så var det Styrka & stretch. Jag är faktiskt lite stolt över mig själv :-) Vi får se hur min kropp mår i morgon!

GOD NATT!

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Klart du ska vara stolt över dig själv =) Att ens ta tag i detta med att träna är ju jättebra. Jag har bara kommit till tanken ännu =)Hur mycket eller lite man än går ner i vikt (även muskler väger ju...) så mår man ju bra av att ha lite bättre kondis och man stärker ju musklerna i t.ex rygg och nacke som lätt kan ömma. Lycka till och heja dig! Kram från moster.

    SvaraRadera