måndag 31 januari 2011

Morgon dag 1

Började med att väga mig och ta ett mått runt magen. Jag är inte säker på att måttet blev helt rätt för det va mindre än 1:a januari min vikten va högre! Jag ska mäta magen på nytt i morgon. Jag kan väll starta med att erkänna min vikt, men först vill jag tala om att jag är 156 cm lång (ja eller kort) Så igentligen är jag väll inte fet utan bara för kort för min vikt ;-)
Min vikt kommer jag att visa med fotografier jag börjar med ett kort från första Januari då jag tänkte ta tag i min vikt men inte hade någon motivation och sen är det kortet från idag på morgonen, där ser man vad som kan hända på en månad när resan går åt fel håll!!!
1/1 2011

31/1 2011

Kan detta verkligen stämma? Kan man gå upp 1 kilo på 30 dagar??? Jaja, nu ska det där kilot och många mer bort!!!

Jag har hört att man helst ska röra på sig innan man äter frukost så jag satte mig på motionscyklen och cyklade på ganska lätt motstånd riktigt fort i 5 minuter, ja jag skulle ha orkat några minuter till men nu tyckte inte mina yngsta söner att jag skulle få cykla själv utan dom va väldigt nyfikna på vad jag höll på med. Så det fick bli 50 situps också.
Då var det dax för frukost men vad är då mitt bröd??? Jo just det det hade ju Theodor fått tag på i går och smulat sönder :(
Så min frukost blev vatten, bananer och en torr clementin. Ja och sen blev det ju kaffe med :)
Så idag får det bli ett besök i affären och då ska jag försöka att bara lägga nyttiga saker i korgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar