tisdag 22 november 2011

Dagens vikt

Jag glömde att väga mig i går så jag vägde mig i dag på morgonen istället, fast jag höll nästan på att glömma åh lägga ut bilden :-)
Förra veckan vägde jag 74,1 och jag hoppades på att vara nere på 73 denna veckan men det funkade inte riktigt. Jag vägde mig i fredags på eftermiddagen med kläder på och vägde då 73,1 :-) Men så hade jag vinjunta i fredags och sedan var vi två som fortsatte med efterfest hos grannen. Så det blev både vin och öl den kvällen/natten. På lördagen så intogs stora mängder choklad och en massa mjölk!
Då jag är allt för gammal för att hålla igång till halv fem på morgonen så var jag fortfarande väldigt trött på söndagen och det blev ingen power box :(
Så resultatet av denna ohälsosamma helg blev tyvärr:


Visst, mindre än förra måndagen men mer än i fredags :( Fast helt ärligt så var det värt det! ;-) Man ska ju leva också =)

1 kommentar:

  1. Skitbra jobbat! Ja visst mÅste man få leva p njuta oxå! Inte bara förbjuda!
    Kram K

    SvaraRadera