måndag 14 november 2011

Dagens vikt

Oj vad jag är dålig på att skriva här, ska ju skriva här mer än en gång i veckan men vet inte riktigt vad jag ska skriva om?
Nu var det iallafall måndag och då alltså dags för vägning. I dag blev jag riktigt glad när jag ställde mig på vågen! Förra måndagen så vägde jag 75,2 och i dag:


Mer än 1 kilo på en vecka =) Heja mig! ;-)

Och så var det måttbandet, när jag började mäta den 27:e september så var måttet 113 cm. När jag mätte runt magen den 17:e oktober så blev måttet 108 cm och i dag:


104,3 (skriver man så?) cm.
Tyvärr känns det inte som att det är vid magen som vikten försvinner, eller det är ju klart att jag tappat lite där men det finns så mycket fett kvar på den där degmagen!

1 kommentar:

  1. Härligt jobbat Sandra!! Du är superduktig!!
    Jag vet precis hur du känner dej. Fast att jag gått ner 12 kg nu så känns det ändå inte som om jag har gjort det.. Men det ,ärsk på kläderna nu!!! Så underbart!!
    Kram K

    SvaraRadera