onsdag 28 december 2011

Jag är tillbaka

Jag vill bara tala om att jag nu har en fungerande dator så nu ska jag skärpa mig med bloggandet.
Nu är det snart nytt år och nya tag som gäller. December har inte varit en bra månad när det gäller vikten, först blev jag dunderförkyld och började hosta så fort jag rörde mig så det blev ingen träning på någon vecka och sedan kom ju då julen som innebär julgodis och mycket av det består ju av min stora svaghet choklad! Jag känner själv att jag gått upp en del och när jag vägde mig för någon dag sen hos mamma och pappa så vägde jag 74,3 (med kläder) men det känns som att jag gått upp mer. Ska se om jag kan återuppliva min våg annars får jag investera i en ny.

Hoppas att ni alla har haft en bra jul och att ni unnat er av julens alla läckerheter för det är viktigt att njuta av livet också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar